woensdag 6 juli 2011

Er was eens een meertje in Frankrijk

Gisteren ben ik samen met mijn nichtje en mijn ouders een stukje gaan lopen en rijden om hier in de bergen een paar mooie foto's te maken. Het was best wel eng want naar boven toe rijden werden de wegen steeds smaller en er was geen vangrails. En het ravijn was ongelooflijk diep. Toen we op een gegeven moment bijna wouden stoppen reden we toch verder, dat was het beste wat we hadden kunnen doen. We stapten uit en we hoorden allemaal mensen en heel veel water. 5 minuten verder zagen we in beneden een meertje. Daar gingen we even heen, maar we hadden geen zwemkleding aan.

Vandaag gingen we ook weer maar dan samen met mijn broer en een vriend van hem die ook mee is op vakantie. Het was echt superlekker in het meertje. Je kon ook van de rotsen afduiken enzo. Echt heerlijk.

De foto's komen na de vakantie, want zoals ik al eerder zei is het internet hier ontzettend sloom.

bye bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten