donderdag 23 juni 2011

Ronan Parke

Ik kwam vandaag om een uur of 5 thuis van Lotte en toen ging ik even op de computer filmpjes kijken. En toen kwam ik een filmpje tegen van een auditie van een 12 jarige jongen. En WAUW wat een stem heeft hij! Echt super mooi.
Hier een paar filmpjes van hem.

1. Auditie

2. Halve finale



3. Finale


Wat vinden jullie ervan? Ik vind echt dat hij een mooi stem heeft. Als je je dan ook nog bedenkt dat hij pas 12 is. Hij heeft helaas niet British got talent gewonnen maar hij is wel tweede geworden.

Ik ben verliefd op zijn stem! :)

Hopenlijk komt hij er nog wel want hij is echt goed.
Kunnen we hem niet ruilen voor justin bieber? Dat zou toch wel een goed idee zijn, of niet?

bye bye

2 opmerkingen:

  1. hebben hebben hebben hebben
    had ik maar zo'n broertje ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt superknap en schattig en kan ongelooflijk goed zingen :D

    BeantwoordenVerwijderen