donderdag 23 juni 2011

Silo 8

Net terug van een toneelstuk in Almere, silo 8. Het was best wel tijdverspilling. Het decor was best wel awesome, maar het verhaal was echt saai en het was een openlucht voorstelling dus je kon de spelers ook niet echt verstaan. Echt jammer want met een ander verhaal en beter geluid was het misschien wel leuk geweest.

Nu lig ik in bed en Lotte is hier ook. Ze blijft logeren, dat wordt waarschijnlijk hele tijd irritant zijn en tv kijken en op de laptops zitten. Maar hé het is vakantie dus dan kan het.

Ik heb zin in vrijdag want dan gaan we met school kanoën en daarna werken. Beter verdrink ik dan niet tijdens het kanoën of word ik niet in een enorme draaikolk verslonden. Oke dat is onmogelijk want het is echt een heel saai gebied waar we gaan kanoën. Maar ik maak het wel leuk, een paar mensen het water in duwen en misschien nog een leraar erachteraan zou wel leuk zijn. haha.

Nu maar weer stoppen, want anders worden mijn blogs te lang en dat is niet cool.

bye bye

2 opmerkingen:

  1. het leukste stuk was toen ze dat decor zowat gingen opblazen ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja inderdaad het eind was het leukst en het warmst :D

    BeantwoordenVerwijderen