donderdag 16 juni 2011

Backstreet boys en de lama's

Nou ik heb toch echt een pauze verdient nadat ik 10 vragen van wiskunde heb gemaakt. Morgen heb ik namelijk mijn wiskunde toets. Ik haat die toetsen. De opdrachten in de boeken zijn altijd moeilijkheidsgraad 6 (van 1-10) en in de toets zijn ze altijd 30 ofzo. Ja hoe moet ik dan een normaal cijfer krijgen voor wiskunde. Denk eens na.

Vandaag had ik engels toets, het ging over een (strip)boek en film genaamd 'Persepolis' en dat gaat over de revolutie in Iran. En toen kregen we dus een lerares die al rond de 60 is, misschien nog wel ouder, en die snapte er niks van. En onze eigen lerares zei tegen ons dat we het boekje erbij mochten houden voor de quotes, zegt die domme muts; ''ooh daar weet ik niks van, ik ga even navragen''. Vervolgens gaat ze dik een kwartier lang door de school lopen en 3 keer bellen naar andere mensen. Nou uiteindelijk mochten we het boekje er niet bijhouden, en toen gooide ik mijn boekje dus voor mij op de grond. Ging ze ook nog zeiken dat ik wel wat minder mocht doen. Uhm hallo het is mijn boekje, al had ik hem uit het raam gegooid, het is en blijft mijn boekje dus ik mag ermee doen wat ik wil. Toen gingen we dus de toets maken en hij ging op zich wel goed. En onder de toets ging ook nog eens het mobieltje van de bejaarde lerares af en toen kreeg ze een rood hoofd. Haha, lekker voor haar.

En nu ben ik dus heel fout liedjes aan het luisteren uit de jaren '90. Ik ben niet de enige want S een vriendin van mij is dat nu ook aan het doen lees ik op facebook. Die muziek is gewoon geweldig. En heel fout.

Op dit moment luister ik: Backstreet boys - I want it that way (kennen jullie die nog?)



















Echt heel erg fout, maar je kan zo lekker meezingen met deze muziek. En er is op dit moment niemand thuis, de buren zijn er niet dus volume staat op levensgevaarlijk.

Waarschijnlijk komt er zo ook nog een lama's marathon. Dat vond ik vroeger altijd zo leuk, en nog steeds. Ik vind het zo jammer dat ze ermee opgehouden zijn. Het was toch echt wel 1 van de beste tv-programma's. De programma's van tegenwoordig zijn eigenlijk bijna allemaal zo stom. Zoals x-factor, gadver dat haat ik zo erg. Het enige leuke eraan zijn de voorrondes, dan kan je mensen uitlachen die niet kunnen zingen maar ze denken zelf wel dat ze geweldig kunnen zingen. En al die domme real-life soaps die niet real life zijn maar gewoon allemaal geacteerd. De series zoals bones, csi en house vind ik dan nog wel leuk, maar de rest is echt crap.

Nou succes met leren of wat jullie ook aan het doen zijn.

bye bye

8 opmerkingen:

  1. En persepolis is geen stripboek maar een striproman D:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whatever! Ga andere mensen lastig vallen met je gezeik. Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waar is mijn comment?
    oh mijn god damon :\
    leuke blog, ik sta erin :DD je mag mijn naam wel voluit schrijven btw hoor vind k niet erg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, want er is niemand anders om op te zeiken ):

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @samira, oke voor de volgende keer. Sommigen willen het misschien niet, dus ik play op safe.

    @damon, dan ga je lekker leren. Als je mij maar niet afzeikt.

    BeantwoordenVerwijderen