dinsdag 14 juni 2011

Toetsen, Peru en enge mannetjes.

De toetsweek is begonnen! yeaah jippie jyeaaah. Niet dus, want mijn eerste toets ging al verrekte slecht. Het was anw, maar dan in het engels. (tweetalig etc.) Hij was dus heel moeilijk en van bijna iedereen die ik sprak heb ik alleen nog maar gehoord; ''Wat een moeilijke toets'', ''Omg dat was niet te doen'' en ''Wedden dat hij hem niet zelf heeft gemaakt''. Hij is dus mijn leraar voor anw, een hele leuke leraar, maar uitleggen doet hij niet. En als hij dan een keertje uitlegt dan komt het niet in de toets voor. Ik had ook  net zo goed niet kunnen leren, want ik heb niks nodig gehad uit het boek. En het leukste is nog dat deze toetsen van anw tellen als schoolexamens. Nou Meneer D. bedankt voor je goede uitleg dit jaar enzo. Ik haal vast een dikke onvoldoend. Bleehh. Gelukkig sta ik niet heel slecht, dus ik ga vast wel over dit jaar. Dat is bij sommige mensen wel anders. Vrienden van mij moeten deze week echt niet verpesten, want dan mogen ze dit jaar nog een keertje overdoen. Dus voor iedereen  die zich aangesproken voelt, SUCCES!

Nu iets leuks, ik was net mijn wiskunde aan het doornemen en dacht echt 'shit dit krijg ik nooit in mijn hoofd in zo'n korte tijd', dus gaf ik het op en ging ik even achter de pc. Kom ik er dus achter dat het pas 1 uur is! Ik was helemaal vergeten dat ik vandaag maar één uurtje naar school ben geweest om een toets te maken en niet een hele dag. Dus ik dacht al dat het 4 uur was ofzo. Superchill want nu bedenk ik me dat ik nog heel veel kan doen. (ahumm, kamer opruimen, ahumm) Dat dus ja, mijn kamer is een puinhoop. Overal liggen lege flesjes, bakjes, bordjes en bekertjes. En natuurlijk een hele zooi kleding. Laten we zeggen dat het een soort jungle is geworden. Nou daar ben ik dus wel een paar uurtjes mee bezig. Maar het is niet eerlijk, want mijn kamer wordt als een soort lounge-kamer gebruikt. Als ik 's avonds tv ga kijken ofzo, dan komt mijn ma altijd ook kijken en dan ga ik even later op mijn laptop, komt mijn broer eraan en dan zitten we meestal met z'n drieën op mijn kamer (mijn pa zit lekker sociaal beneden), en dan maken zij allemaal rotzooi, moet ik het opruimen. Dat is toch niet eerlijk?

Oohja ik wil iemand nog even succes wensen enzo. Een hele lieve vriendin van mij heeft heel erg geluk gehad. Ze heeft namelijk een reis naar Peru en Spanje gewonnen van 5 weken ) O.o Superleuk! Ze moet alleen wel de hele tijd spaans praten, maar dat lukt haar vast wel. Nu gaat ze morgen dus weg, en ga ik haar heel erg missen! Gelukkig komt ze in de zomervakantie naar een dorpje vlakbij verhuizen. Zeg maar 5 km, dus dan kan ik haar later weer heel vaak zien. En dan gaan we nog buiten slapen. (haha, zij weet wat ik bedoel) We hebben het hier over buiten slapen, met enge mannetjes die de hele nacht rondlopen en de tuin inkomen :D Maar het was toen we superleuk. Dus gaan we het een keertje over doen. Nou lieve A succes in Peru en Spanje, niet achter de jongens aan dat vindt R niet leuk. En ik ga je elke maandag mailen, als het me lukt. Veel plezier en tot over 5 weken!

Iedereen die nu ook toetsweek heeft, Succes! En hopenlijk gaat iedereen lekker over.

bye bye

2 opmerkingen:

  1. je hebt een nieuwe volger erbij <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yeaaah ik like mijn volgers. Ik kan ze alleen geen berichten sturen. Wat is dat voor onzin. Staat er je moet lid zijn van deze site, dus ik maar op volgen klikken, (kreeg ik toevallig een nieuwe volger erbij) :D en ik kan nog steeds niet een bericht sturen. Hoezo ik moet lid zijn, deze site is van mij doe normaal :D

    haha <3

    BeantwoordenVerwijderen