maandag 13 juni 2011

numero uno!

Hoi iedereen!

Dit is dus mijn eerste bericht ooit op deze blog maar ook op blogspot.com.
Ik wou al heel lang een blog maken, maar ik dacht altijd wie wil het nou lezen? Nu heb ik het toch gedaan en het maakt met niet uit wie het wel of niet leest. Het is altijd nog leuk om dit als een soort dagboek te gebruiken.
Oke, officieel is mijn vakantie nog niet begonnen en mijn blog dus ook niet, omdat het over mijn vakantie zou moeten gaan. Maar ik had heel erg last van leer-afwijkend-gedrag dus ging ik maar alvast deze blog maken. Ik heb namelijk morgen mijn eerste toets van de toetsweek en die beruchte toetsweek gaat door tot volgende week dinsdag. WAHAAAAHA. Ik haat toetsweken. Het is gewoon niet eerlijk dat je alles wat je het hele jaar voor school hebt gedaan kan verpesten in 1 weekje. En dan kun je alsnog blijven zitten. Nou ja ik kan daar niks aan veranderen, dus doe ik maar gewoon mijn plicht en ga ik leren voor mijn toetsen.

Nou ik zal de aankomende week dus niet veel posten, maar dat ga ik in de vakantie helemaal goed maken. Mijn vakantie is trouwens van 1 juli tot 21 augustus. En daarna zit ik officieel in de 5de! yeaah dan hoef ik nog maar 2 jaartjes naar de middelbare en dan ga ik waarschijnlijk studeren. Oke genoeg over mijn toekomst.
Ik ga in de zomervakantie proberen om elke dag een berichtje te plaatsen, en elke dag een foto te plaatsen. Of dat gaat lukken weet ik nog niet, omdat ik de eerste twee weken van de vakantie in Frankrijk zit. Grrr wat een stom land. Ik heb een soort hekel aan Frankrijk en fransen. Ik vind alleen Parijs mooi en alles wat daarmee te maken heeft, maar de taal vind ik gewoon vreselijk. Maar in ieder geval ik probeer jullie op de hoogte te houden van mijn vakantie en mijn geweldige avonturen.

En ik ga waarschijnlijk ook nog veel posten over mijn verjaardag. Ik word deze vakantie namelijk 16 en ik wil een super cool feest geven. Mijn vorige feest was erg geslaagd. Ik ging met een hele leuke groep mensen kamperen op een afgestorven camping. Maar het was geweldig, op een paar ontploffende energy blikjes in het vuur na. Jaha dat is echt gebeurd. Twee mensen hadden lichte brandwonden. Gelukkig geen ziekenhuis bezoeken ofzoiets. Gewoon een koud energy blikje voor de afkoeling was genoeg. Maar het was op dat moment wel even schrikken. Nou nu weet je alvast hoe mijn vriendengroep is. We hebben soms hele slechte ideeën.

Nou dit is denk ik wel genoeg voor vandaag. Ik ga nu nog even snel leren en morgen waarschijnlijk mijn eerste toets verpesten. Lang leve toetsweken en school.

bye bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten