maandag 18 juli 2011

day 11 tot day 17

Day 11
Mijn vader, nichtje en vriend van mijn broer op onze veranda.


Day 12
En toen werd ik 16, dus hadden we taart met kaarsjes.


Day 13
Mijn geweldige vliegactie toen ik van de rotsen afsprong.


Day 14
De rotzooi die ik moest opruimen toen we vertrokken naar Nederland.


Day 15
Ons vervoer. De bus van mijn oom uit DUITSLAND. En er staat een Nederlandse vlag op, ja mijn oom spoort niet.

Day 16
Mijn verjaardagskado. Een hele coole spaarpot. Eigenlijk vond ik hem gewoon heel vet voor op mijn kamer en toen kreeg ik hem voor mijn verjaardag, in Spanje gekocht.


Day 17
De boeken en films die ik vandaag allemaal wou lezen en kijken. Niet echt gelukt.


Dat waren dus mijn vakantie foto's van Frankrijk en de 2 dagen alweer thuis. Vanaf nu probeer ik elke dag een foto te plaatsen en anders net als nu om de 3,4 dagen foto's van de afgelopen dagen.

bye bye

2 opmerkingen:

  1. ninaninaninaninaninaninaninaninaninanina
    ik ben 2 augustus ofzo weer terug.
    dan kom ik je kadootje brengen en je platknuffelen en zoenen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. RENEEDEPLEE!
    2 augustus *kijkt in agenda* 2 Augustus is goed. Lol ik wou de 2 in een hoofdletter doen, waarom kan dat niet? Ik wil geen @ maar een grote 2.
    Duss....
    Ik hou van kadootjes en van knuffels en van zoenen en van Renee.
    Nog veel plezier!
    x

    BeantwoordenVerwijderen