donderdag 21 juli 2011

Logeren bij Lotte

Eergisteren ging ik naar Lotte toe, om 10 uur 's avonds pas. En toen ging ik bij haar logeren, het was superleuk!
Toen ik daar was gingen we eerst nog buiten zitten, kletsen, vakantieverhalen enzo. En daarna gingen we Glee kijken, sinds ik 1 dvd had gezien ben ik helemaal verkocht. Ik vind Glee nu dus superleuk. Vooral omdat je allemaal leuke liedjes tussendoor hoort en dan kun je lekker meezingen, in mijn geval meeblĂ©rren, want ik klink oorverdovend slecht als ik zing. En toen gingen we nog een filmpje kijken. En om een uurtje of half 2 gingen we naar boven. 

Eenmaal boven waren we nog steeds aan het kletsen, en het ging maar door.... en door.....
Tot Lotte ineens naar buiten keek en zei: ''uhm... Het begint al licht te worden'' Mijn reactie: ''oooh oeps.''
Blijkt dat we van half 2 tot half 5 aan het kletsen waren. Toen gingen we toch eindelijk slapen. En om half 11 ging Lotte haar wekker, maar ik wou nog helemaal niet opstaan, dus toen bleven we nog even liggen en toen was het ineens 1 uur. 

Wij naar beneden om te ontbijten, toen kwam Lotte op het geweldige idee om naar de bakker bart te gaan. Dat is 1 minuut lopen van haar huis. Ik wou eerst niet want dan moest ik me omkleden. Haha. Uiteindelijk hadden we een heel lekker broodje van de bakker bart. Dat was de moeite dus wel waard. En toen gingen we Friends kijken, want zij hebben een geweldige alle seizoen box. Ik hou van Friends.

Om 18.00 ging ik weer naar huis en toen ging ik met mijn bubbeltjes-plastic spelen. En natuurlijk Chinees eten! Wat waren dat 2 hele leuke dagen. 

Me gusta mucho!

Net heb ik mijn nachtkastje gepimpt, want hij was saai en nu is hij mooi.
Vandaag nog met Daphne chillen en daarna eigenlijk niet zoveel gedaan. En Daphne komt morgen weer. Dat wordt een strakke planning.
13.00  Net wakker want ik was heel moe.
13.30  Douchen en aankleden.
14.00  Eten. Wachten op Daphne.
Daarna chillen met Daphne.
18.00  Eten.
18.30  Werken.
20.30  Snel naar huis fietsen.
21.00  Naar Duitsland met Daphne en mijn ouders en opa. 

En ergens daartussen moet ik mijn tas in pakken. Gelukkig is het maar voor een paar daagjes, dus hoef ik niet veel te pakken.

Nu heb ik honger en ga ik dus even eten scoren.

bye bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten