dinsdag 19 juli 2011

Herrie en Blijdschap!

Ik zit nu heel trots aan de eettafel, trots te zijn dat ik om 11 uur al uit mijn bed was. Dat is echt goed als je nagaat dat ik de laatste twee dagen bijna de hele dag in mijn bed heb gelegen en boeken heb gelezen, films heb gekeken en op mijn laptop gezeten. Niet echt erop gezeten maar op internet gesurfd. Waarom kun je niet normaal zeggen dat je op je laptop hebt ''gezeten'' zonder dat mensen dit heel letterlijk kunnen nemen en dan zien ze jou op een laptop zitten of op een internetgolf surfen. Okej, stop mijn fanatasie heeft weer een eigen leven gekregen.

Ik ben nu dus heel blij, want mijn lieve beste vriendinnetje D mag met mij mee naar Duitsland, van vrijdag tot zondag. Als zij niet mee mocht ging ik dood. Dat gat is echt stom. Maar nu heb ik een hele lieve vriendin mee, dus alles komt goed. Behalve dan dat mijn ouders en mijn oom gek worden van ons. Maar hé het is vakantie.

De herrie komt van een computer die hier beneden staat, en die niet van ons is. Hoe kan dat? Nou mijn broer en een vriend gingen gister ''Gamen'' en toen had die vriend dus zijn eigen computer mee, ja logisch. Maar dat is echt zo'n ***computer die superveel lawaai maakt. Nu denk je waarom zet je hem dan niet uit, ja weet ik veel, straks sluit ik iets heel bijzonders af. En het is niet van mij. Zie is hoe keurig ik ben opgevoed. Maar je wordt echt gek van het geluid. Ooohja, het kan ook nog wel even duren voordat het uitgaat omdat zij met z'n tweeën de hele nacht door hebben zitten gamen, gisteren zat ik om 2 uur nog op mijn laptop en toen zaten ze nog beneden en toen werd ik om 4 uur wakker en toen zaten ze er nog steeds. En ze begonnen om een uurtje of 11. Ik mag eigenlijk niet zeuren want ik ga vanavond naar Lotte en ik denk niet dat ik daar heel vroeg ga slapen.

Over vroeg slapen gesproken. In de vakantie ging ik wel een keertje heel vroeg slapen. Ik, vriend van mijn broer en mijn nichtje waren de hele nacht wakker gebleven, ik op mijn kamer een beetje op mijn Nintendo DS en zij gingen buiten zitten kletsen, op een gegeven moment moest ik naar de wc en toen waren ze weg, dus toen ging ik een rondje camping lopen want ik kon toch niet slapen. En toen kwam ik ze opeens tegen bij de receptie, dus ik zei 'Hoi' en toen zeiden zij hoi en praatte weer verder, toen ging ik erbij zitten en toen zagen ze pas dat ik het was. Ik vond dat best grappig. Maar je verwacht ook niet dat ik daar zou lopen om half 5 's ochtends. En toen gingen we dus kletsen en foto's maken. En daarna zijn we naar het zwembad geweest om foto's te maken. En toen wou ik dus over het hekje heen klimmen zodat we daar foto's konden maken, maar dat ging niet helemaal zoals verwacht. Het hekje was niet echt hoog maar aan de andere kant was de grond veel lager dan waar ik stond. En ik dacht ik ga op het hekje staan en spring er dan af. Dus ik leun op het hekje en toen iets te ver naar voren, schiet de ene kant van het hekje los, en toen zat dat hekje dus heel erg raar. Wij natuurlijk lachen, maar toen zagen we achter ons de 'Securite' (op zijn frans) aanlopen. Dus wij snel dat hekje goed doen. We stonden al aan de andere kant en die gasten lopen gewoon door en doen net alsof ze ons niet zien. En toen gingen we foto's maken van de zonsopkomst. Om een uurtje of 7 gingen we terug naar het huisje, en toen gingen we slapen, maar die vriend van mijn broer ging heel leuk in mijn bed liggen. En ik had zoiets van 'ja daaaag' dit is mijn bed ik blijf liggen. En toen zijn we heel vroeg in slaap gevallen. En om een uurtje of 10 werd het heel warm en toen lag hij nog steeds naast me, heel uitgebreid en toen ben ik maar naar beneden gegaan want ik kon toch niet meer slapen. Dus zie ons even heel goed op tijd naar bed gaan.

Misschien komen er binnenkort nog meer verhalen, want ik ga vandaag en deze week proberen alle verhalen op te schrijven en dan post ik er nog wel een of twee.

bye bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten