maandag 18 juli 2011

Sorry & extra vakantie :D

Het spijt mij zeer dat ik de laatste week niks heb geschreven, maar ik kon daar ook niet zo heel veel aan doen. Ik was dus twee weken op vakantie en daar was het internet zo sloom als een vlieg die tegen de stroming in zwemt, en als ik dan na voren ging ( naar voren, ja we moesten naar de receptie, naar voren, lopen om op internet te kunnen) was mijn laptop leeg, omdat de rest van de family zo leuk is om mijn laptop oplader te stelen omdat hij zo goed in de boxjes pasten waarvan de oplader nog thuislag, dus moest mijn oplader worden gebruikt en dan was mijn laptop nog niet helemaal vol. Of ik moest een half uur proberen de internet code in te voeren en dan had ik eindelijk internet en nadat ik facebook en gmail had gecheckt viel hij alweer uit. Of ik had een internet code die ouder dan 7 dagen was (nog zoiets, je kreeg een internetcode waar je maar 7 dagen mee kon doen) en dan had ik dus geen internet en de receptie was natuurlijk dicht. Nou mijn leven valt dus niet mee.

Nogmaals sorry. Mijn volgende blog wordt en blog met foto's van mijn vakantie, elke dag 1 foto zoals afgesproken. Ook zoiets raars, sommige dagen heb ik wel meer dan 200 foto's gemaakt en sommige dagen maar een stuk of 10-20.

Nu nog iets heel heeel leuks. Ik dacht dus nou de eerste 2 weken van de vakantie naar Frankrijk en daarna 5 weken niks doen en een beetje chillen maar niet meer weg op vakantie. Vraagt mijn tante of ik mee wou op vakantie voor een weekje samen met mijn nichtje en haar. ''Uhmmm jaaahaaaa'' Nu gaan we dus op zoek naar een leuke vakantiebestemming, maar het moet wel een busreis ofzo zijn want zij hebben geen auto, en met z'n 3en op een scooter lijkt mij geen goed idee. Haha. Tot nu toe staan er 3 optie open, Brugge in Belgiƫ, Newcastle in Engeland en Londen in Engeland. Nu zou je denken Londen, ga naar Londen, maar daar ben ik al 3 keer geweest, ja ik weet het ik ben een verwend kreng. 1x met mijn moeder, omdat ik over was gegaan in het eerste jaar tweetalig. Toen nog een keertje met school. En ik dacht dus echt nog een keertje maar daar zou ik me wel vergist in hebben, of ik had deze keer al meegeteld. Maar nu mijn punt, Brugge lijkt mij ook erg leuk, en het schijnt heel mooi te zijn. En Newcastle ben ik nog nooit 'echt' geweest, wel doorheen gereden, maar ik ben er nog nooit gestopt en dat lijkt mij ook erg leuk. Dat wordt dan trouwens een cruise misschien. Maar ik moet dus nog overleggen met mijn tante en nichtje.
Dit was nog niet alles, hoor ik van mijn moeder 10 minuten geleden dat mijn vader, moeder en opa naar Duitsland gaan en dat ik mee moet. Dat lijkt allemaal heel erg leuk, maar nu komt het, we gaan dan naar mijn oom die daar woont en hij woont in een GAT. In dat dorpje staan zo'n 12 huizen, en ik overdrijf niet. Binnen 10 minuten ben je het hele dorp doorgelopen. Er is geen supermarkt en het heeft 1 grote weg. Haha wat een grap dat je daar woont. Daar ben ik al wel eens geweest samen met mijn nichtje, dezelfde als hierboven genoemd. En toen heb ik in 3 dagen 5 boeken uitgelezen. Mijn oom heeft wel een heel mooi, groot huis. Nouja mooi, maar wel groot. Nu ga ik mijn ouders dus even proberen over te halen dat ik een vriendin mee mag nemen.

Oke nu ga ik even foto's opzoeken voor mijn volgende blog.

bye bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten